Varför 360° är mer kostnadseffektivt än vanliga produktbilder!

360° tillför mycket till den digitala produktpresentationen, och därmed till försäljningen på din e-handelssida

360°  “Utifrån och in” innebär att motivet  ”snurrar” framför betraktaren. Det är effektivt för produkter som behöver visas i flera vinklar eller om man behöver detaljbilder för att öka försäljningen.
Metoden innebär att man får en interaktiv produktbild, man kan zooma in och snurra på objektet och därmed se detaljer. Dvs man får både en bild runt om och detaljer av produkten på köpet. Det gör att det faktiskt lönar sig att producera 360° istället för att fotografera i flera vinklar. Har man behov av mer än en produktbild för varje produkt bör man överväga 360°

Många tror att det är krångligt att publicera och använda 360° på sin e-handels eller produktsida. Grafia kan erbjuda lösningar som gör att det är inte svårare att lägga upp en bild i 360° än att byta bilder på sin webbplats. Man behöver inte anlita sin webb-leverantör (Byrå) så länge man har till gång till CMS:t (Worldpress, Epi-server eller liknande). Har man bara det är det mycket enkelt att publicera produktbilder i 360°.

Är du intresserad så passa på just nu och testa 360° till introduktionspris.

Har du funderingar och vill veta mer, hör av dig till: mailto:ivan.wahlstrom@grafia.se

2017-03-16T15:17:16+00:00